Re: Laptop 17cali do multimediów, netu i ogólnych zastosowań.

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 28 May 2011 - 21:11:14 MET DST

nie udzielÄ™ Ci odpowiedzi, ale moze coÅ› poradzÄ™.
Norbert pisze:
> Planuje zakup laptopa i proszÄ™ o pomoc w wyborze.
> Moje wymagania:
> -matryca 17" lub więcej chętnie LED
uważaj robi sie duży. to nie jest laptopik. to kawał sprzętu na biurku.
waży też swoje.
> -wyjście HDMI z możliwością puszczenia sygnału w fullHD na telewizor
jak to było? ni pies ni wydra? 17 cali w kategorii laptop to dużo. Ty
jeszcze chcesz tą kobyłe podłączać do TV? niewygodne trochę? Choćaż jak
niemasz stacjonarnego kompa..
> -mile widziane złącze e-sata
> -wifi n
> -bluetooth mile widziany
takie dodatki wtykane w USB kupisz za 1% jego ceny, warto od ich być lub
nie uzależniać zakup?
> -rozdzielczość matrycy 1600-900 lub większa
mój ma chyba 14xx punktów w poziomie i juz są problemy z wielością.
wielkością tego co wyświetlają strony www, gdize nieda sie lub trudno
zwiekszyć czcionkę.
> -matryca błyszcząca
a to ciekawe?!
> -nagrywarka dvd chętnie
to chyba standard
odtwarzajaca bluray
za ten wbudowany zapłacisz 2 razy tyle co za zewnętrzny?

> Z takich moich fanaberii przydałby się wbudowany tuner TV by móc na
> wakacjach korzystać z kompa jako TV ale czy to jest do zrealizowania to
> już pytam Was.
tuner dvbt czy analog? Bo analog to chyba tylko w najbliższe wakacje...

> Cena... powiedzmy że górna granica to 3000 ale im mniej tym lepiej.
nowy? to wybór będzie niewileki....

> Komputera używam głównie do internetu, oglądania filmów w wysokiej
> jakości, prac biurowych i czasem amatorskiej obróbki zdjęć i filmów z
> kamery.
bardzo amatorsko, bardzo bardzo. jak mnie przyszło zaledwie
przechwytywać, konwertować filmy i (czasem) dokładać napisy, to piersze
co zrobiłem to był raid0! Ty sie pakujesz w tak wolne dyski jakich
używano w blaszakach pod koniec ubiegłego wieku
> W gry raczej nie gram , powiedzmy że raz w miesiącu odpalam jakąś nowość
z gry.pl? Na lapku za 3000 to raczej w quaka pograsz, albo zdegradujesz
grafike zeby zobaczyć o co w grze chodzi. PRzeciętna karta nVidii
potrzebuje wiecej mocy niż cały laptop....
> Z góry dzieki za wszelkie sugestie.
Sugeruje zejść na ziemie. LAptop tak, ale gry? obróbka filmów? wygoda?
takie rzeczy to (kiedyś były) tylko w erze.....

ToMasz