Re: Laptop 17cali do multimediów, netu i ogólnych zastosowań.

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Sat 28 May 2011 - 22:59:24 MET DST

W dniu 2011-05-28 21:11, ToMasz pisze:

> uważaj robi sie duży. to nie jest laptopik. to kawał sprzętu na biurku.
> waży też swoje.
Wielkość mnie nie przeraża. Głównie chodzi o wygodną prace a 15 troszke
przy mała ( żona ma więc mam porównanie )

> jak to było? ni pies ni wydra? 17 cali w kategorii laptop to dużo. Ty
> jeszcze chcesz tą kobyłe podłączać do TV? niewygodne trochę? Choćaż jak
> niemasz stacjonarnego kompa..
Do TV bedzie podlaczany sporadycznie do prezentacji, czasem film lub
jakaś gra od święta.

> takie dodatki wtykane w USB kupisz za 1% jego ceny, warto od ich być lub
> nie uzależniać zakup?
wifi majÄ… wszystkie, bluetooth wole wbudowany niz nosic ze soba
dodatkowego dongla

> mój ma chyba 14xx punktów w poziomie i juz są problemy z wielością.
> wielkością tego co wyświetlają strony www, gdize nieda sie lub trudno
> zwiekszyć czcionkę.
ctrl+kółko myszki i masz jak chcesz.

> a to ciekawe?!
ponieważ? nie chce matowej, wole szklanke.

> tuner dvbt czy analog? Bo analog to chyba tylko w najbliższe wakacje...
to fanaberia, dvbt w razie co kupie pod usb.

> nowy? to wybór będzie niewileki....
Oj nie przesadzaj.
Chocby seria samsunga RF710 wyglÄ…da ciekawie. Hp tez ma swoje
odpowiedniki ponizej 3tys.

> z gry.pl? Na lapku za 3000 to raczej w quaka pograsz, albo zdegradujesz
> grafike zeby zobaczyć o co w grze chodzi. PRzeciętna karta nVidii
> potrzebuje wiecej mocy niż cały laptop....
No troszke przesadzasz. Jak napisalem gra od święta i to wielkiego bo
czasu nie mam a i często ochoty, chyba wyrosłem z tego jakis czas temu.
Ale wystarczy na youtube popatrzec ze na lapkach ktore wymienilem gry
chodza bardzo sprawnie.

> Sugeruje zejść na ziemie. LAptop tak, ale gry? obróbka filmów? wygoda?
> takie rzeczy to (kiedyś były) tylko w erze.....
Jak pisalem , gry to żadkość i raczej by zobaczyc jak wygladaja a nie w
nie namietnie grać.
Obróbka filmów też nie wydaje mi się niemozliwa a robie to powiedzmy raz
na 2 miesiace wycinajac sceny z kamery i sklecajac w jeden kawałek.
Wygoda to dla mnie brak przywiązania do biurka a jesli bede potrzebował
popracować super wygodnie to podlacze klawiature i myszke zewnetrzna ,
walne obraz na fullhd 40cali i czego dusza zapragnie.
Po prostu mam dosyć blaszaka trzymajacego mnie w jednym pomieszczeniu i
plÄ…taniny kabli.