Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 23:27:54 MET DST

W dniu 2011-05-26 22:14, Remek pisze:

> Prymitywny buraczku!

Brawo, na całe szczęście buraczek potrafił odnaleźć w kamerze złącze
firewire w ciągu kilkudziesięciu sekund a nie dwóch lat. Pewnie z
czytanie instrukcji też masz problem ? obraża twój wybitny intelekt
takie zajęcie.

> Gdzie ja buraczku napisałem, że jestem ekspertem??? Jesteś taki głupi i
> tępy, że, nie wiem po co Ci odpowiadam.

Tylko jedna odpowiedź mi przychodzi do głowy, taka oto że jesteś głupszy.

> Poważnie? Jesteś sędzią przyznającytm rację, albo jej odmawiasz? Spadaj
> ciołku na drzzewo!!!

Zaimponowałeś mi, potrafisz obrazić, zmieszać z błotem, poniżyć.
Wartości wysoce cenione na grupach dyskusyjnych.

mimo wszystko pozdrawiam