Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 26 May 2011 - 22:14:52 MET DST

Użytkownik "boxfish" napisał:

> Pitolisz, napisał wyraźnie ma wyjście FireWire i USB w kompie, co tu nie
> jest jasne ?

Prymitywny buraczku! Co to jest "komp"? Rozwiązanie zależy od posiadanego
sprzętu. Inne dla stacjonarnego "blaszaka", a inne dla laptopa i jeszcze
inne mozliwe dla innego rodzaju sprzętu.

kamerze.

> w takim wypadku, tylko pogratulować, raczej nie jesteś jak widac
> ekspertem w tych sprawach.

Gdzie ja buraczku napisałem, że jestem ekspertem??? Jesteś taki głupi i
tępy, że, nie wiem po co Ci odpowiadam.

> A tu masz rację

Poważnie? Jesteś sędzią przyznającytm rację, albo jej odmawiasz? Spadaj
ciołku na drzzewo!!!

Remek