Re: laptop dell studio 1555 przegrzewanie

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 23:33:00 MET DST

Krzysztof Kucharski pisze:

> Nieśmiało proponuję, abyś jednak zdemontował obudowę i dostał się do
> radiatorów. Możesz się zdziwić, jaki "dywan" sfilcowanego kurzu pokrywa
> oneż radiatory. Ten "dywan" jest z reguły niewidoczny z zewnątrz.

Mój się raczej nie przegrzewa ale ja nie gram.
Niestety w nowych obudowach nie da się za wiele rozkręcić bez rozebrania
całego na części. Starsze obudowy miały piękną wielką odkręcaną klapę. Z
zewnątrz wyglądała niby identycznie ale ... Nie wiem czy oszczędności
czy zmniejszenie wagi czy zwiększenie sztywności obudowy. Fakt jest taki
że zwykły Kowalski (ja się jeszcze nie odważyłem :-) nie dostanie się do
radiatorów. Co jakiś czas tylko wyciągam odkurzaczem. Chyba po takiej
operacji wentylator robi się cichszy. Normalnie raczej głośno nie jest
(nie gram)