Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 09:03:18 MET DST

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:irmcc3$g4f$1@inews.gazeta.pl...

> Prymitywny buraczku!

Pokazałeś "klasę" i wierz mi że na 1000 czytających 950 osób
tak właśnie pomyśli o Tobie, nie o adwersarzu.
 Tak to jest w naturze człowieka
że potrafi odpowiednio ocenić wypowiedź.

Wiem gdzie mogłeś popełnić błąd. Przeczytałeś i pod wpływem
 jakiegoś impulsu wydało Ci się, że ktoś Ciebie obraża,
... napisałeś.
Moja rada dla wszystkich. Po przeczytaniu i chęci odpowiedzenia
 "że aż mu w pięty pójdzie", przeczytać za jakiś czas, powoli, ...jeszcze
dwa razy.
I wtedy można pisać, (lub najprawdopodobniej, nie będzie takiej potrzeby).

Artur(m)

ps. Wiem po sobie. O ile zmniejszyłem współczynnik robienia
z siebie "wała", nie odpowiadając pod wpływem "impulsu".