Re: Monitor CRT Philips Brilliance 107P5 - zalany

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 26 May 2011 - 13:45:55 MET DST

Dnia Thu, 26 May 2011 11:50:41 +0200, atna napisał(a):

> Być może opinia błędna, oparta na tym co widziałam ok 2 lat temu, gdy
> kupowałam tego Philipsa (już wtedy było trudno o nowe CRT).
> Dostałam do wyboru różne płaskie- gdy zmieniałam rozdzielczość/wielkosć
> czcionki, ikonek, to obraz robił się nieprzyjemny dla oczu. Po drugie -
> kolory zależą od kąta patrzenia.

To już mocno zależy od rodzaju matrycy. Najtańsze LCD, na matrycach TN tak
akurat mają - lekko ruszysz głową i kolory idą w cholerę.

> Mój grubas ma 17 cali i ewentualny LCD chciałabym mniej więcej tej samej
> wielkości.
> Cena również mnie ogranicza, z pewnością są super LCD, ale takich nawet nie
> biorę pod uwagę ze względu na cenę (wtedy, gdy kupowałam, to poniżej 1000zł
> miały te wady, o których wyżej napisałam).

Tak to już jest - za porządnego LCD wybulić niestety trzeba dość sporo. Z
drugiej strony - oczy masz tylko jedne. Bardzo przyzwoity 22" EIZO to około
2 tysięcy.

> Chwilę pracuję na lapku i oczy mnie bolą i widzę wszystko jak przez
> "opadający śnieg", pracuję przy grubasie i nie mam aż takich problemów.

W lapku raczej nie będziesz mieć dobrej matrycy. Dodatkowo jak sobie
ustawisz rozdzielczość inną niż naturalna, to jest jeszcze gorzej.

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]