Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 26 May 2011 - 13:32:57 MET DST

Użytkownik "Karol Wojtyła" napisał:

> Mam przesłać z kamery PAL na kasety miniDV z wyjściem DVOUT (firewire)
> dane do komputera który nie ma łącza firewire ...

Liczysz na wróżenie z fusów? Podaj model kamery i jaki komputer. Z moich
doświadczeń wynika, że wiekszość kamer miniDV ma złacza FF, USB, AV i
S-VIdeo. Często są one tak ukryte pod maskownicami, że ciężko je znaleźć. Ja
po 2 latach eksploatacji znalazłem złacze DV (Fire Wire) w swojej kamerze.
Nawet poprzedni jej użytkownik nie wiedział o jego istnieniu. Jeśli chodzo o
komputer. Jeśli to PC, to kupisz kartę FF za parę zł. Przechwyt materiału
przez to złącze daje najwyższą jakość. USB i AV są wolniejsze, a zgrywanie
odbywa się w czasie rzeczywistym. Aby uzyskać dobry wynik potrzebny jest
szybki procesor i szybki dysk.

Remek