Re: Karta muzyczna do nagrywania muzyki

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 09:04:10 MET DST

Krasnal pisze:

> Dzięki za wszelkie porady. Ale może jest coś o podobnych właściwościach,
> ale karta wewnętrzna? Bo chodzi o to (niestety zapomniałem napisać na
> początku), że to ma być karta, która będzie robiła też za główną kartę
> dźwiękową w komputerze (karta zintergowana padła) do słuchania muzyki,
> filmów a karta na USB chyba nie ma takiej możliwości. Ale nie wiem, mogę
> się mylić. Właśnie w tym problem że byłem na bieżąco z kartami dźwiękowymi
> kilka lat temu a teraz nie bardzo czaję co i jak ;).

Line6 obsługuje mi gry, pliki strumieniowe z netu, dzwieki Windows (całe
środowisko). To jest normalna karta tylko połaczona poprzez interfejs
USB a nie PCI/PCI-E... Z takich na PCI można trafić na rynku wtórnym na
Audiophile 2496 - ostatecznie możesz kupić SB Audigy 2 ZS, o którym
wspominałeś (z zastrzeżeniem, że bedziesz uzywać najnowszych sterowników
kxDrivers - a tutaj juz trzeba konkretnie znać się na routingu DSP w
sterowniku i samym hoście np. Cubase).

Pzdr, OMSON