Re: Karta muzyczna do nagrywania muzyki

Autor: Brunon Bluthgeld <brunon99_at_o2.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 08:44:16 MET DST

W dniu 2011-05-25 14:05, OMSON pisze:

> ASIO4ALL jest dobre dla AC'97, jak wydajesz pieniądze na Line6, który ma
> własne sterowniki ASIO, to mija się to z celem... Czasem należy je
> reinstalować, w razie problemów (dropy, trzaski) - generalnie trzeba
> znaleźć ustawienie bufora i samplowania, żeby było dobrze. Ja posiadam
> POD Studio UX2 i POD Studio GX (ten mały do otwierania projektów w
> domu)- nagrywam na tym wokale i gitary. Bębny są samplowane (Toontrack).
> Jedyny spowalniacz to wydolność CPU/RAM/HDD - karty i sterowniki są bez
> zarzutu IMHO (Win7 64bit).

To może poprawili już sterowniki a ja nie zauważyłem (w końcu nie
korzystam) - u mnie co bym nie robił na fabrycznych nie dawało się zejść
bezkarnie poniżej -nastu milisekund. Dopiero asio4all pomogło - co nie
jest żadnym obciachem, na forum sterowników widać, że ludzie używają ich
do lepszych rzeczy niż tanie interfejsy Line 6 :>