Re: Karta muzyczna do nagrywania muzyki

Autor: Krasnal <krasnal74usun_at_o2.pl>
Data: Wed 25 May 2011 - 17:38:35 MET DST

Dnia Wed, 25 May 2011 00:05:47 +0200, OMSON napisał(a):

> P.S. Mam m.in. taką właśnie - zapewnia semi-profesjonalną jakość i
> możliwości na potrzeby homerecordingu. Bardzo dobre oprogramowanie w
> cenie (emulacja wzmacniaczy, kolumn i efektów).

Dzięki za wszelkie porady. Ale może jest coś o podobnych właściwościach,
ale karta wewnętrzna? Bo chodzi o to (niestety zapomniałem napisać na
początku), że to ma być karta, która będzie robiła też za główną kartę
dźwiękową w komputerze (karta zintergowana padła) do słuchania muzyki,
filmów a karta na USB chyba nie ma takiej możliwości. Ale nie wiem, mogę
się mylić. Właśnie w tym problem że byłem na bieżąco z kartami dźwiękowymi
kilka lat temu a teraz nie bardzo czaję co i jak ;).

--
Krasnal...