Re: Karta muzyczna do nagrywania muzyki

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 03:26:40 MET DST

Użytkownik Krasnal napisał:

> Dzięki za wszelkie porady. Ale może jest coś o podobnych właściwościach,
> ale karta wewnętrzna? Bo chodzi o to (niestety zapomniałem napisać na
> początku), że to ma być karta, która będzie robiła też za główną kartę
> dźwiękową w komputerze (karta zintergowana padła) do słuchania muzyki,
> filmów a karta na USB chyba nie ma takiej możliwości. Ale nie wiem, mogę
> się mylić. Właśnie w tym problem że byłem na bieżąco z kartami dźwiękowymi
> kilka lat temu a teraz nie bardzo czaję co i jak ;).

Karta na USB to taka sama karta jak wewnetrzna tylko lepsza ;)

Ale prosze bardzo, sa wewnetrzne:
http://www.djshop.pl/i5853,emu,e-mu-1212m-pcie.html

Choć wydaje mi się, że jednak nie potrzebujesz tej jakości, skoro
wystarczala Ci do tej pory karta "on board".

Mysle, ze to ci styknie:
http://pl.store.creative.com/sound-blaster/sound-blaster-audigy-se/1-14257.aspx

W analogu jest w porównaniu do kart zintegrowanych jak niebo i ziemia,
mam co prawda xtreme fidelity wersje podpieta do logitechow THX, ale
graja bardzo dobrze.

Wspomniane E-MU 0202 podpinam do glosnikow aktywnych estradowych, ale to
jest całkiem inna zabawa.