Re: Netbook - jaki?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 20 May 2011 - 20:30:52 MET DST

Dnia Fri, 20 May 2011 19:52:02 +0200, the_foe napisał(a):

> ja tak troche z offtopuje: zastanawaim sie nad kupnem (net/note)booka
> dla newbie. Pomijajac kwestie baterii, ktore sa dla mnie siodmorzedne
> czy oplaca sie wywalac 1200 zl na mikrusa kiedy mozna miec lapka full
> size za 1400 zl? Czy ktos kupuje netbooka do domu? Czy to ma jakikolwiek
> sens?

Też miałem ostatnio taki dylemat. Jednak jak pobiegałem tydzień z pożyczonym
od kumpla EeePC, popatrzyłem jak mi pod Chrome Facebook choćby działa, ile
mieści się informacji na ekranie - dałem sobie siana. Kupiłem (1100 PLN)
poleasingowego Della Latitude D630 (Core 2 Duo T7500 2,20 GHz, 2GB ram w
jednym module, 80GB dysk, matryca _matowa_ 1440x900, DVD-ROM).

Owszem - wymieniłem w nim dysk na coś pojemniejszego (kolejne 250 zł).
Owszem - z czasem pracy na baterii, gabarytami i masą do netbooka nie
podskoczę. Za to mam całkiem sprawnie jeszcze radzącą sobie z wieloma
zadaniami maszynkę (nie - składu w InDesignie na tym nie mam zamiaru
próbować przeprowadzać), o konfiguracji, której pierwsza z brzegu strona www
czy film nie doprowadzi do ciężkiej zadyszki i wykonaniu, które rokuje
nadzieje na przynajmniej kilka lat eksploatacji.

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                     (znalezione gdzieś w necie ) ]