Re: Netbook - jaki?

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 23:15:14 MET DST

W dniu 2011-05-20 19:52, the_foe pisze:

> ja tak troche z offtopuje: zastanawaim sie nad kupnem (net/note)booka
> dla newbie. Pomijajac kwestie baterii, ktore sa dla mnie siodmorzedne
> czy oplaca sie wywalac 1200 zl na mikrusa

tak, jeśli sprzedasz go potem za 1400 to się będzie opłacało

>kiedy mozna miec lapka full
> size za 1400 zl? Czy ktos kupuje netbooka do domu? Czy to ma jakikolwiek
> sens?

A czy to pytanie ma sens ? kupujesz chyba po to aby zaspokoić jakąś
potrzebę i w zależności od potrzeb dobierasz rozwiązanie.

Czy newbie potrzebuje małego lapka do netu (którego łatwo wpakowac do
plecaka czy torebki) czy komputera ? czy obejdzie się bez napędu CD/DVD
? Czy poradzi sobie jak się strona www na ekranie nie zmieści etc etc