Re: Seagate Momentus XT - chyba jednak nie taki doskonały:(

Autor: Norman <nomad_at_vp.xxx.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 19:07:36 MET DST

> Dziwne rzeczy opowiadasz. Może:
> - wyłączył ci się tryb udma > pio ? (dziwne dla dysku sata)
> - dysk ma badsektory/problemy z odczytem (sprawdzić smart)
> - masz jakąś sieczkę w systemie, która generuje
> zapisywanie/kasowanie/odczytywanie dużych ilości danych, które ogłupiają
> system wspomagania ssd i realnie dysk cały czas zajmuje się pchaniem
> nowych śmieci do ssd?

No niestety(?) badów nie ma. A jeśli chodzi o śmieci to nie instaluje
softu ponadto co wykorzystuje stale - Word, Excel, Outlook, Firefox,
Chrome i jeszcze kilka dupereli. Sprawdziłem procesy uruchomione w
systemie - nic dziwnego nie ma. Sprawdziłem kompa pod kątem wirusów -
też czysto. Sam już nie wiem gdzie szukać problemu.