Re: Seagate Momentus XT - chyba jednak nie taki doskonały:(

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 20 May 2011 - 18:58:00 MET DST

W dniu 2011-05-20 18:54, Norman pisze:
> Seagate - zainstalowałem, miało pomóc ale nie pomogło. Za to pomogło ale
> niestety tylko chwilowo systemowe defragmentowanie dysku. I tu zagadka -
> przeprowadzam defragmentację, już tylko ona się rozpoczyna i komputer
> momentalnie dostaje skrzydeł! Po jej zakończeniu systematycznie prędkość
> maszyny spada. I tak w kółko - co pół dnia:) Jakiś obłęd. Zetknął się
> ktoś z czymś takim? Czy to przypadłość tych dysków?
Dziwne rzeczy opowiadasz. Może:
- wyłączył ci się tryb udma > pio ? (dziwne dla dysku sata)
- dysk ma badsektory/problemy z odczytem (sprawdzić smart)
- masz jakąś sieczkę w systemie, która generuje
zapisywanie/kasowanie/odczytywanie dużych ilości danych, które ogłupiają
system wspomagania ssd i realnie dysk cały czas zajmuje się pchaniem
nowych śmieci do ssd?