Re: Seagate Momentus XT - chyba jednak nie taki doskonały:(

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 20 May 2011 - 19:16:24 MET DST

W dniu 2011-05-20 19:07, Norman pisze:

> No niestety(?) badów nie ma. A jeśli chodzi o śmieci to nie instaluje
> softu ponadto co wykorzystuje stale - Word, Excel, Outlook, Firefox,
> Chrome i jeszcze kilka dupereli. Sprawdziłem procesy uruchomione w
> systemie - nic dziwnego nie ma. Sprawdziłem kompa pod kątem wirusów -
> też czysto. Sam już nie wiem gdzie szukać problemu.
Może swap?
Może temp/tmp jakiś przerośnięty?
Może jakieś autoskanowanie przez antywirusa w tle, albo automatyczne
indeksowanie włączone dla całego dysku (wywalić!)?

Użytkuję 250GB i 2szt 500GB momentusa XT gdzieś z pół roku conajmniej,
jednego bardzo intensywnie (kilkanaście uruchomień laptopa z hibernacji
dziennie) i takich objawów nie mam.