Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: RedLite <escribir_at_Berdichev.ua>
Data: Thu 19 May 2011 - 21:22:26 MET DST

W dniu 2011-05-19 20:36, Rafał Łukawski pisze:

> Testuje ZOTAC GTX 460 AMP (podkrecony fabrycznie ) 1GB DDR5. Działa na
> Modecom Feel 400 (sic!). Orientacyjnie jest to na granicy zasilacza i
> może znacznie przyspieszac jego zuzycie. Wersja 460 jest tansza, a efekt
> i tak powinien byc piorunujacy przy mniejszym zuzyciu pradu.

No, ale nawet ten zwykły według gpubenchmark ma 160W poboru mocy :D IMO
za dużo.

> Nie wiem co to znaczy, iż procesor ma 'uciagnąć' kartę - możesz
> precyzyjniej?

Jeśli miałby się okazać za słaby, znaczy taki, że nie będzie w stanie
przemielić tego co zmłóci karta graficzna, to chyba nie ma sensu iść w
taki zakup. Procesora zmieniać/podkręcać na tej płycie nie będę.

Inaczej: chodzi o to żeby nie utylizować kasy w mocy, której i tak nie
wykorzystam. :D

--
*RedLite*