Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Dedektyf <pan_arek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 May 2011 - 16:26:57 MET DST

W dniu 2011-05-19 15:06, Agent pisze:

> Tak myślałem ale mam taką sytuację:
> Na starym dysku 160 GB było:
> 1) Partycja recovery ok 4,8 GB z czego 3.2 GB zajęte
> 2) Partycja C z systemem XP ok 40 GB
> 3) Partycja D z danymi - pozostałe z 160 GB dysku
>
> Na nowym dysku 500 GB chcę uzyskać:
> 1) Partcję recovery ok 3.5 GB
> 2) Partycję z systemem ok. 25 GB
> 3) Partycję z danymi na której są już dane i mają tam pozostać
>
> Trochę się bałem zrobić opcję disk to disk żeby mi nie pokasowało danych
> i porobiło identycznych parycji jak na dysku nr 1. Dlatego zrobiłem:
> [...]

A z jakiego powodu nie chcesz tego sprawdzić w lapku ?

Myslę że docelowo jak chcesz to zrobić szybko i bezboleśnie to disk to
disk, kombinacje ze zmienianiem wielkości partycji i kopiowanie partycji
na 90% spowoduje kłopoty.

Polecam disk to disk a potem easeus partition manager do regulacji
wielkości partycji