Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Thu 19 May 2011 - 15:06:32 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ir31km$rma$2@inews.gazeta.pl...

> "boxfish" ir2clr$fq4$1@inews.gazeta.pl

> A ja bym skopiował cały dysk. (zleciłbym kopiowanie wszystkiego
> wraz ze sprawdzeniem poprawności oraz testowaniem powierzchni
> nowego dysku i zapomniałbym o wszystkim na kilka dni)

Tak myślałem ale mam taką sytuację:
Na starym dysku 160 GB było:
1) Partycja recovery ok 4,8 GB z czego 3.2 GB zajęte
2) Partycja C z systemem XP ok 40 GB
3) Partycja D z danymi - pozostałe z 160 GB dysku

Na nowym dysku 500 GB chcę uzyskać:
1) Partcję recovery ok 3.5 GB
2) Partycję z systemem ok. 25 GB
3) Partycję z danymi na której są już dane i mają tam pozostać

Trochę się bałem zrobić opcję disk to disk żeby mi nie pokasowało danych i
porobiło identycznych parycji jak na dysku nr 1. Dlatego zrobiłem:
1) Partycję recovery o rozmiarze 3.5 GB na która odtworzyłem obraz partycje
recovery z dysku nr 1
2) Nastepna partycję 25 GB na która odtworzyłem obraz parycji systemowej z
dysku nr 1
3) Następną partycje na której zachowałem dane
Partycję 2 ustawiłem jako activ. Przypuszczam jednak ze brakowac mi będzie
danych MBR. Znalazłem program HDHacker który kopiuje i wgrywa MBR ale nie
wiem jak to będzie jak to przerzucę z dysku 160 GB na 500 GB. Nie wiem też
co dokładnie zrobi opcja kopiowania całego dysku. Dlatego potrzebuję
podpowiedzi.