Re: Trzy monitory - jaka karta graficzna

Autor: Andrzej S. <AndrewStasiewicz_at_gmail.com>
Data: Thu 19 May 2011 - 07:45:01 MET DST

W dniu 2011-05-18 20:57, RudeBoy pisze:
> Jaką kartę graficzną (najchętniej nVidia) nabyć aby można było do niej
> podłączyć minimum 3 monitory.
> Obsługa konfiguracji 3 monitorów bez dodatkowego softu - na poziomie
> sterownika karty. Nie interesuje mnie klonowanie obrazu tylko chcę
> uzyskać pulpit rozszerzony.

Nie wchodzil w gre zakup jednej karty, ale bylo to kilka lat temu.
Nie wiem jak ceny teraz.

Kiedys mówilo sie, by karty byly jednej firmy. Rzeczywiscie byly
problemy, az kupilem za 100 zl (w sumie) Matroxy P650 i G450.
Kazda konfiguracja i ustawienie fizyczne ida z marszu.
Dziala doskonale, choc Wiedzmin nie pójdzie ...

--
A S