Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Thu 19 May 2011 - 07:24:51 MET DST

Witam,
Chcę zamienić dysk w netbooku. W tym celu zrobiłem Ghostem obraz partycji
recovery i systemowej.
W nowym dysku utworzyłem dwie partycje na które zrobiłem odtorzyłem
wcześniej zrobione obrazy. Partycję recovery ukryłem, systemowa ustawiłem
jako activ. Czy dobrze wszystko zrobiłem czy o czymś zapomniałem? Netbook ma
opcję bootowania z dysku USB. Moje wątpliwości czy wszystko jest ok budzi
fakt że po ustawieniu tej opcji system i tak "poszedł" z dysku wewnątrz
netbooka. Dzięki za odpowiedzi.