Trzy monitory - jaka karta graficzna

Autor: RudeBoy <news_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 20:57:14 MET DST

Jaką kartę graficzną (najchętniej nVidia) nabyć aby można było do niej
podłączyć minimum 3 monitory.
Obsługa konfiguracji 3 monitorów bez dodatkowego softu - na poziomie
sterownika karty. Nie interesuje mnie klonowanie obrazu tylko chcę
uzyskać pulpit rozszerzony.

Teraz na karcie GF 7600GT mam podłączone dwa monitory i działa to
świetnie. Chcę trzeci ale zupełnie nie wiem co kupić.
Są karty, które maja po dwa złącza DVI + HDMI. Takie karty nadają się?

Podłączenie monitorów wyłącznie cyfrowe DVI / HDMI.
Bardzo było by dobrze, aby miała pasywne chłodzenie.
Wydajność w 3D nie jest priorytetowa.

--
RudeBoy Selecta
Bless...