Re: Komputer okresowo nie uruchamia sie (nieco dlugie)

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 21:50:19 MET DST

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości
news:ir16j1$73f$1@inews.gazeta.pl...
> Paweł nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>
> Mogą wyglądać ok, a mimo to właśnie dawać taki objaw. KIedyś serisowałem
> płytę jednego della. W ogóle się nie odpalała, albo wieszała. WYmieniłem
> kondziory widocznie walnięte, ale wstawała za którymś razem. Dopiero po
> wymianie WSZYSTKICH zaczęła normalnie pracować.

> IMHO jeśli płyta nie wstaje za każdym razem, to jak najbardziej podlega to
> pod uszkodzenie.
> Fakt, że dobrze by było postawić choc na próbę jakis UPS, zeby na 100%
> wykluczyć kwestie zasilania.
> Przem

Hmm.... jak go złożę i zacznie działać, a mimo to problem się powtórzy, to
dam ten komp na gwarancję do serwisu. Tyle, ze gwarancja pewno będzie
polegać na czekaniu przez miesiąc na nową płytę aż ją chińczycy dostarczą
:-/
(Szkoda, ze nie da sie tego zrobic na gwarancji w ciągu kilku dni)

A UPSa niestety nie posiadam, i niewiem skąd go tu wziąć - no ale to
szczegół.
Zobaczę gdy będę miał tego kompa w rękach i go poskładam.

Pozdrawiam
Paweł