Re: Komputer okresowo nie uruchamia sie (nieco dlugie)

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 21:27:28 MET DST

Paweł nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Kondensatory wyglądają poprawnie - przejrzałem wszystkie (poza ukrytymi
> pod obudową karty graficznej), więc to raczej nie one. Fakt faktem -

Mogą wyglądać ok, a mimo to właśnie dawać taki objaw. KIedyś serisowałem
płytę jednego della. W ogóle się nie odpalała, albo wieszała. WYmieniłem
kondziory widocznie walnięte, ale wstawała za którymś razem. Dopiero po
wymianie WSZYSTKICH zaczęła normalnie pracować.

> zakładałem cooler na procesor, ale robiłem to po wyjęciu płyty z
> obudowy (na miękkiej podkładce) - czyżby to jednak taki feler? ;-/
> Kilka coolerów już zakładałem i takich problemów nie spotkałem.
> Gwarancja by to objęła??

IMHO jeśli płyta nie wstaje za każdym razem, to jak najbardziej podlega to
pod uszkodzenie.
Fakt, że dobrze by było postawić choc na próbę jakis UPS, zeby na 100%
wykluczyć kwestie zasilania.
Przem