Re: HDD Samsung HD204UI - firmware

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Wed 18 May 2011 - 21:45:47 MET DST

> Wszystkie informacje o HDD mozna odczytac z QNAPa (Zarządzanie dyskami ->
> SMART twardego dysku -> Informacje o twardym dysku)
To wiem, ale QNAPa używam w robocie, a pisałem z domu.

> Jeżeli to nie stanowi problemu, bede wdzieczny gdyby je mogl Pan podac.
Nie problem.
Model dysku twardego SAMSUNG HD204UI 1AQ1
Numer modelu SAMSUNG HD204UI
Numer seryjny S2H7J1CB209494
Pojemność dysku 1863.02 GB
Wersja oprogramowania 1AQ10001
Daty produkcji Ci nie odczytam, bo nie mogę wyjąc dysków, ale wygląda,
że to ta sama lub zbliżona seria co Twój.