Re: Komputer okresowo nie uruchamia sie (nieco dlugie)

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 19:41:39 MET DST

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości
news:ir0vk4$du7$1@inews.gazeta.pl...
> Jacek Maciejewski nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>
> a ja bym stawiał na blow'upnięte albo wysuszone kondziory na płycie.
> Przem

Kondensatory wyglądają poprawnie - przejrzałem wszystkie (poza ukrytymi pod
obudową karty graficznej), więc to raczej nie one. Fakt faktem - zakładałem
cooler na procesor, ale robiłem to po wyjęciu płyty z obudowy (na miękkiej
podkładce) - czyżby to jednak taki feler? ;-/

Kilka coolerów już zakładałem i takich problemów nie spotkałem.

Gwarancja by to objęła??

Pozdrawiam
Paweł