Re: Jaki ma³y tani notebook

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Tue 17 May 2011 - 10:57:41 MET DST

Dnia 2011-05-17 10:35, U¿ytkownik Agent napisa³:

> Parê razy by³em proszony o dobór sprzêtu. Na pytanie do czego ma byæ
> sprzêt wiêszo¶æ osób mówi³a ¿e do interetu, word itp. Po czym nie
> s³uchaj±c rad kupowali sprzêt z wypasion± kart± graficzn±, 4 i wiêcej
> RAMU itp W tych zastosowaniach nie widaæ nawet ró¿nicy pomiêdzy
> odchudzonym z programów chodzacych w tle netbookiem a tym wypasionym
> sprzêtem.

To ¿e ludzie nie potrafi± zdefiniowaæ swoich potrzeb specjalnie
dziwne nie jest. Dla wielu ten netbook czy laptop jest pierwszym
mobilnym kompem, nie wiedz± co bêdzie w nim tak naprawdê
potrzebne wiêc robi± z tego zamiennik desktopa z mo¿liwo¶ci±
odpalania gier. I zamiast wydaæ 1,5 ty¶ wydaj± 2,5 ty¶ lub
wiêcej.

> Jak system jest a mimo to sprzêt jest tani to chyba nie jest problem.

Nie, ale przy takich za³o¿eniach warto poszukaæ jeszcze tañszego
o kolejne sto czy dwie¶cie z³otych.

Pozdrawiam