Re: Jaki mały tani notebook

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Tue 17 May 2011 - 10:35:01 MET DST

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> napisał w wiadomości
news:iqs4r8$omd$1@news.onet.pl...

> Kiepski stosunek ceny do wydajności, i małej rozdzielczości matryca.
> Ale oczywiście w pewnych zastosowaniach wystarcza.

Parę razy byłem proszony o dobór sprzętu. Na pytanie do czego ma być sprzęt
więszość osób mówiła że do interetu, word itp. Po czym nie słuchając rad
kupowali sprzęt z wypasioną kartą graficzną, 4 i więcej RAMU itp W tych
zastosowaniach nie widać nawet różnicy pomiędzy odchudzonym z programów
chodzacych w tle netbookiem a tym wypasionym sprzętem.

> Jeśli ma byś jednak z napędem optycznym to szukał bym na allegro
> wyprzedaży nie produkwanych już serii. Często bywają bez systemu.
> Tanie bywają też okazyjne wyprzedaże w supermarketach, ale tam to
> raczej z systemem.

Jak system jest a mimo to sprzęt jest tani to chyba nie jest problem.