Re: Jaki ma³y tani notebook

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Tue 17 May 2011 - 10:40:12 MET DST

U¿ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisa³ w wiadomo¶ci news:iqs9p6$fm1$1@inews.gazeta.pl...

> "Agent" iqs252$elm$1@news.onet.pl

> Ja widzê ró¿nicê -- w szybko¶ci i w wielko¶ci ekranu. :)

Paru znajmowych ostatnio kupi³o sobie nowe (ale nie wypasione) laptopy. W
kazdym razie by³o procek i3, 4 GB RAM i ok 250 GB dysk.
I tak czas uruchamiania systemu mój netbook z XP ma krótszy ni¿ ich z W7
Otwieranie programów jak Office, przegl±darka internetowa równie¿ nie jest
szybsze na laptopach
Poza tym nic innego nie robi±.
Przewaga jest oczywi¶cie w wielko¶ci ekranu - do dlugiej pracy netbook 10"
ma za ma³±

> W obu mam Momentusy Seagate -- po 500 GB z G forsem. :)

To i dobrze.