Re: Jaki ma³y tani notebook

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Mon 16 May 2011 - 23:27:02 MET DST

Dnia 2011-05-16 22:41, U¿ytkownik Agent napisa³:

> Jak jest ci¶nienie na cenê i na nic innego to netbook. S± dostêpne za
> 700 z³ i to nawet z systemem. Sam niedawno kupi³em i jestem zaskoczony
> ¿e podczas u¿ytkowania typowego dla tego sprzêtu nie widaæ ¿adnej
> ró¿nicy na minus w stosunku to mojego starego laptopa z lepszym
> dwurdzeniowym prockiem. Przekona³em sie ze w±skim gard³em jest te¿
> obecnie dysk który jest ok 60% szybszy ni¿ w starym sprzecie.

Kiepski stosunek ceny do wydajno¶ci, i ma³ej rozdzielczo¶ci matryca.
Ale oczywi¶cie w pewnych zastosowaniach wystarcza.
Je¶li ma by¶ jednak z napêdem optycznym to szuka³ bym na allegro
wyprzeda¿y nie produkwanych ju¿ serii. Czêsto bywaj± bez systemu.
Tanie bywaj± te¿ okazyjne wyprzeda¿e w supermarketach, ale tam to
raczej z systemem.

Pozdrawiam