Re: Allegro i fobie JoteRa - by³o Re: Frontowy panel USB - dziwny problem z zasilaniem?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 17 May 2011 - 09:10:00 MET DST

W dniu 2011-05-17 08:15, Przemys³aw Ryk pisze:

> Jak lubiê Twoje posty czytaæ, tak jak po raz kolejny trafiam na s³owo
> kluczowe "Allegro" i Twoj± odpowied¼, to mi siê flaki wywracaj±. Zachowa³
> siê który¶ sprzedawca wobec Ciebie czy Twoich znajomych "niesportowo" (i to
> by³o naprawdê delikatne okre¶lenie) / obs³uga Allegro da³a cia³a po ca³o¶ci
> - opisuj sytuacjê z detalami. Ale jak Ciê proszê - odpu¶æ sobie chocia¿
> czasami t± odpowiedzialno¶æ zbiorow±, bo po prostu macki opadaj±... :)

Ale niestety prawd± jest, ¿e obecnie du¿o ³atwiej spotkaæ 'Allegro
krêtaczy' ni¿ kiedy¶. W opisie aukcji gdzie kupi³em huba by³a mowa (jak
JoteR zauwa¿y³) o zasilaniu, o adapterze 5,25 - nic takiego nie dosta³em
a sprzedawca milczy. Nie bêdê wspomina³ ju¿ o obs³udze Allegro i tym ich
'programie ochrony' - nic nie warte, tak samo jak praca
Policji/prokuratorów w sprawach o oszustwa na Allegro. Non stop
umarzanie i Allegro siê wypina, bo 'sprawy nie ma'. A jako¶ ebay radzi
sobie z tym wspaniale (mia³em okazjê korzystaæ, gdy przela³em pieni±dze
paypalem a towaru nie otrzyma³em), trwa³o to jakie¶ 2-3 tygodnie ale
dosz³o do skutku i oby³o siê bez miêdzynarodowej policji i Interpolu -
natomiast Allegro jak widaæ nie mo¿e sobie poradziæ bez tych organów.
Najlepsze jest to, ¿e kole¶, który mnie przekrêci³ dalej sprzedaje towar
na allegro, po prostu zmienia konta jak gdyby nigdy nic.

> Skoro ju¿ rozbebeszy³, to ja bym proponowa³ - dok³adnie podaæ model panelu,
> wrzuciæ skan czy link do PDFa z instrukcj± (o ile by³a), zrobiæ kilka
> porz±dniejszych zdjêæ, ¿eby mo¿na by³o poogl±daæ, co tam faktycznie siedzi.
> Mo¿e co¶ siê uda wymy¶leæ. :)

Instrukcji nie ma, bo to chiñski szajs. To w zasadzie jest pasywny hub
USB na chipsecie NEC'a. Wrzucê dzi¶ wieczorem fotki pcb.

--
Pozdrawiam,
Maciek