Re: Allegro i fobie JoteRa - by³o Re: Frontowy panel USB - dziwny problem z zasilaniem?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 18 May 2011 - 19:14:48 MET DST

Dnia Tue, 17 May 2011 09:10:00 +0200, Maciej Browarczyk napisa³(a):

> Ale niestety prawd± jest, ¿e obecnie du¿o ³atwiej spotkaæ 'Allegro
> krêtaczy' ni¿ kiedy¶.

Ja nie mówiê, ¿e trudno. Tyle, ¿e ja wychodzê z za³o¿enia, ¿e nie po to mam
mózg, ¿eby na nim siedzieæ. Przeczytam dok³adnie opis, sprawdzê komentarze i
czêsto równie¿ wystawiaj±cych takowe, dopytam samego sprzedawcê o kilka
rzeczy. Na razie siê to jeszcze (w moim przypadku) sprawdza.

> W opisie aukcji gdzie kupi³em huba by³a mowa (jak JoteR zauwa¿y³) o
> zasilaniu, o adapterze 5,25 - nic takiego nie dosta³em a sprzedawca
> milczy. Nie bêdê wspomina³ ju¿ o obs³udze Allegro i tym ich 'programie
> ochrony' - nic nie warte, tak samo jak praca Policji/prokuratorów w
> sprawach o oszustwa na Allegro. Non stop umarzanie i Allegro siê wypina,
> bo 'sprawy nie ma'.

:(

> A jako¶ ebay radzi sobie z tym wspaniale (mia³em okazjê korzystaæ, gdy
> przela³em pieni±dze paypalem a towaru nie otrzyma³em), trwa³o to jakie¶
> 2-3 tygodnie ale dosz³o do skutku i oby³o siê bez miêdzynarodowej policji
> i Interpolu - natomiast Allegro jak widaæ nie mo¿e sobie poradziæ bez
> tych organów. Najlepsze jest to, ¿e kole¶, który mnie przekrêci³ dalej
> sprzedaje towar na allegro, po prostu zmienia konta jak gdyby nigdy nic.

Za weso³o to nie brzmi.

> Instrukcji nie ma, bo to chiñski szajs. To w zasadzie jest pasywny hub
> USB na chipsecie NEC'a. Wrzucê dzi¶ wieczorem fotki pcb.

I gdzie one? :D

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Prawda, nawet gdy dotyczy rzeczy drobnej, przekracza niepewne pogl±dy    ]