Re: Jaki mały tani notebook

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.eu>
Data: Mon 16 May 2011 - 22:41:00 MET DST

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:iqqvtm$6bg$1@news.onet.pl...
> Jeszcze zastanawiam się, czy z czytnikiem płyt DVD czy tylko USB.
> Chodzi mi o maksymalnie tani, bez systemu operacyjnego, aby zainstalować
> Linuxa.
Jak jest ciśnienie na cenę i na nic innego to netbook. Są dostępne za 700 zł
i to nawet z systemem. Sam niedawno kupiłem i jestem zaskoczony że podczas
użytkowania typowego dla tego sprzętu nie widać żadnej różnicy na minus w
stosunku to mojego starego laptopa z lepszym dwurdzeniowym prockiem.
Przekonałem sie ze wąskim gardłem jest też obecnie dysk który jest ok 60%
szybszy niż w starym sprzecie.