Re: Paski na ekranie - uszkodzona karta graficzna (?)

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 14:19:05 MET DST

W dniu 2011-05-14 23:01, Bugatti pisze:
> Komp przez cały okres eksploatacji jest otwarty (obudowa) i od czasu do
> czasu go czyszczę od kurzu (w sumie sobie pomyślicie że myśle że to kurz ale
> w cale tak nie jest ale czasem wiadomo że brud w kompie sprawia elektronice
> problemy).

A może monitor rozkręć i odkurz w środku.
Pamiętam jak mi się kiedys zepsuł monitor CRT i przed zawiezieniem go do
reperacji został rozkręcony to tam były tumany kurzu, jakies pajęczyny,
aż lampy nie było widać. Wszystko odkurzyłam odkurzaczem, potem
wyczyściłam wilgotną szmatką, potem suchą. Przynajmniej potem w tym
serwisie bardziej im się chciało naprawić ten monitor.

--
animka