Re: Paski na ekranie - uszkodzona karta graficzna (?)

Autor: Krzysiek <anonim_at_anonim.pl>
Data: Mon 23 May 2011 - 09:31:53 MET DST

W dniu 2011-05-14 23:01, Bugatti pisze:
> Witam,
>
> Mam takie problem który pojawia się od 2 miesięcy na graficie Radeona 9700
> (kupiony w 2004) .
> Generalnie od tego czasu pojawiają się paski na ekranie monitora -
> kolorowe,
> pionowe przez całą długość ekranu bądź na kilkadziesiąt pikseli bądź
> jedno i
> drugie. [...]

a ja się dołączę, w marcu kupiłem nowy komputer z Gigabyte GeForce GTX
460 OC2 1GB DDR5 PCI-E.

Kilka razy zdarzyło mi się, że podczas uruchamiania Windowsa 7, gdy
pojawiła się ta drobna animacja ładowania wyświetliły się poziome paski
i windows nie wystartował. Po zrobieniu resetu przeważnie wszystko jest
ok. Raz po zrobieniu jednego resetu na ekranie nic się nie pojawiło -
monitor zwrócił komunikat że nie ma sygnału.
Co to może być?

--
Krzysiek