Re: Modem w netooku - wbudowany czy na usb

Autor: VSS <vss_at_onet.pl>
Data: Thu 12 May 2011 - 09:14:46 MET DST

W wiadomości:4dca957f$1$2505$65785112@news.neostrada.pl,
Berlad <Nosacky@wp.pl> nastukał:
> Zastanawiam sie nad zakupem netbooka.
> CZy macie jakies doswiadczenia przy uzywaniu modemu 3g na usb albo
> wbudowanego do komputera?
> Do tej pory uzywam na usb i nie mam zastrzezen.

ja mammoem w zwykłym kompie dell d630 i różnica jest taka,że w ramce ekranu
mam anteny które zdecydowanie lepiej pracują niz antena w modemie usb. są
dwie osobne anteny: od gsm i umts. w netbooku powinny byc też takie anteny.
poza tym nienawidze jak mi cos z komputera wystaje. miałem modemy na usb i
pcmcia i ten w kompie pracuje najlepiej. to globetrotter który zgłasza się w
systemie jako karta sieciowa a nie jako modem wiec możesz z tym zrobić o
wiele więcej niż z modemem usb.

--
VSS