Re: Od kilku dni komp dziwnie odpala

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 09 May 2011 - 17:20:25 MET DST

Dnia Sat, 7 May 2011 14:20:44 +0200, JoteR napisał(a):

> Mam podobny egzemplarz, tylko tam komputer żyje trochę dłużej, do momentu
> wczytywania systemu. Wymiany kolejno: dysku, pamięci, zasilacza, bateryjki,
> wydłużanie procedury POST - nic nie pomaga, komputer musi dostać "drugiego
> kopa", żeby zastartował i chodził później bezbłędnie. Przestałem się tym
> przejmować i postawiłem drania w dziale handlowym jako memento, czym grozi
> kupowanie badziewnych komputerów na VIA i ogólnie z AMD. Memento skuteczne,
> bo od tej pory wszystkie kupowane maszyny są na porządnych Intelach a ja mam
> błogi spokój ;->

Może z AMD masz tak samo, jak z zakupami na Allegro? ;D

/me swego czasu zadowolony posiadacz Durona, a potem Athlona XP na płycie z
KT133A (zestaw zresztą działający po dziś dzień). ;)

[ Jeśli uważasz, że wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]