Re: Od kilku dni komp dziwnie odpala

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 07 May 2011 - 14:20:44 MET DST

"topek" napisał:

> od kilku dni mam taki problem.
> Probuje odpalic kompa i startuje na pol sekundy (dostaje na chwile pradu)
> po czym zdycha.
> Musze wiec wlaczyc i wylaczyc ta listwe jeszcze raz, przytrzymac przycis
> jakby troche dluzej i komp startuje bez problemu.

Mam podobny egzemplarz, tylko tam komputer żyje trochę dłużej, do momentu
wczytywania systemu. Wymiany kolejno: dysku, pamięci, zasilacza, bateryjki,
wydłużanie procedury POST - nic nie pomaga, komputer musi dostać "drugiego
kopa", żeby zastartował i chodził później bezbłędnie. Przestałem się tym
przejmować i postawiłem drania w dziale handlowym jako memento, czym grozi
kupowanie badziewnych komputerów na VIA i ogólnie z AMD. Memento skuteczne,
bo od tej pory wszystkie kupowane maszyny sÄ… na porzÄ…dnych Intelach a ja mam
błogi spokój ;->

JoteR