Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: PioM <piotrmarasz_at_hotmail.com>
Data: Mon 09 May 2011 - 00:01:39 MET DST

> Kogo może opętać?

Ludzi potomków.

> Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ja jestem niepoczytalny,

> w wyniku czego biskupi stosują symbolikę pogańską. To może mieć

> sens (w świetle ,,nauk'' psychocośtamowych) ale nie wtedy, gdy

> w grę wchodzi wędrowanie w czasie. Istotnie ;) -- moja choroba

> umysłowa może doprowadzić kogoś do błędów, ale zauważ, że owa

> symbolika jest stosowana nie tylko teraz, ale i na długo przed

> moimi narodzinami, bez względu na to, jak długo żyję. :)

O czym piszesz? Moze wszystko powtarza się. Twierdzisz, że ją wymyśliłeś?

> Co mam podstawić? Geny czy krew? :) A może spuściznę materialną (szmal,

> nieruchomości) lub niematerialną (wpływy, nauki) lub jeszcze inną?

Nie ma co spłycać tego.

> To Twoje zdanie. Na dodatek nie jest ono poparte/uzasadnione.

> Linki podałem -- sprawdziłem to. :)

Tez sprawdziłem nie było, były za to w innym wątku dyskusji. Pomyliłem się.
Paranoiczne doszukiwanie się podbieństw symboli.

Na pl.soc.religia są ciekawe teksty religijne. Przewiduje ktoś tam armageddon,
wojne międzyplanetarną lub gorzej w tym miesiącu. Pisałeś ją, że podejrzewasz
niekompetencje?

> Co się spodobało? I komu spodobało się?

> (jakim ludziom?)

Symbol przypomina wklęsła gwiazdkę, między czterema kółkami, Kojarzy się z
inteligencja. Nie wiem czy ten miałeś na myśli.
Któs tam paranoicznie doszukał się zastosowania jego w naszej religii. Symbol
na budynkach religijny przypomina 4 kierunki świata i pośrednie z kompasów.