Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 07 May 2011 - 22:47:41 MET DST

"PioM" 524f.000001d0.4dc5a1db@newsgate.onet.pl

> To dyskusja offtopic. Może kogoś opętać.

Kogo może opętać?

> Pisałem o Tobie nie o jakimś biskupie. Niezrozumiałeś.

Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ale uznałem, że jest błędny.

Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ja jestem niepoczytalny,
w wyniku czego biskupi stosują symbolikę pogańską. To może mieć
sens (w świetle ,,nauk'' psychocośtamowych) ale nie wtedy, gdy
w grę wchodzi wędrowanie w czasie. Istotnie ;) -- moja choroba
umysłowa może doprowadzić kogoś do błędów, ale zauważ, że owa
symbolika jest stosowana nie tylko teraz, ale i na długo przed
moimi narodzinami, bez względu na to, jak długo żyję. :)

> Podstawa. Coś w rodzaju dziedziczenia :-)

Co mam podstawić? Geny czy krew? :) A może spuściznę materialną (szmal,
nieruchomości) lub niematerialną (wpływy, nauki) lub jeszcze inną?

> Ja nie widzę tego.

Nie jestem okulistą. :)

> Lekceważysz dyskusje.

To Twoje zdanie. Na dodatek nie jest ono poparte/uzasadnione.

> Widzę że piszesz głupoty :-)

Czyli jednak okulista by się przydał?
A może od razu lekarz innej specjalności -- skoro
widzisz to, czego nie ma i nie widzisz tego, co jest? :)

Linki podałem -- sprawdziłem to. :)

   "Eneuel Leszek Ciszewski" ipekk3$66a$1@inews.gazeta.pl

> http://zbawienie.com/babilon2.htm

> Wątek na religii najpierw nosi nazwę

> Jak kościół rzymskokatolicki fałszuje Biblię?

> później zmiania ją na

> Fałszowanie Biblii przez KRK

> aż wreszcie nazywa się

> Kto jest odpowiedzialny za wojnę w Iraku?

> Może coś spodobało się ludziom :-)

Co się spodobało? I komu spodobało się?
(jakim ludziom?)

> Pewnie ma jakiś plan rozwoju cywilizacji...

Pewnie tak.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'