Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 09 May 2011 - 00:44:43 MET DST

"PioM" 524f.0000021a.4dc712c3@newsgate.onet.pl

> Na pl.soc.religia są ciekawe teksty religijne. Przewiduje ktoś tam armageddon,
> wojne międzyplanetarną lub gorzej w tym miesiącu. Pisałeś ją, że podejrzewasz
> niekompetencje?

Nie pisałem ani religii, ani grupy -- proponuję Ci wytrzeźwienie, gdyż piszesz
brednie. :) (a mnie jakoś szkoda czasu na rozmowę z kompletnym przygłupem)

Na tamtej grupie są ciekawe teksty -- pobudzające do myślenia:

 -- pismo święte mówi o tym, że hańbą są dla mężczyzny długi włosy
  gdy tymczasem
 -- Jezusa Chrystusa przedstawiają malarze właśnie z długimi włosami

 -- pismo święte mówi o tym, że Bóg wyśmiewa się z tego, kto wystrugał
    sobie bożka z drewna i prosi tego bożka o pomoc
  gdy tymczasem
 -- cały Kościół rzymskokatolicki struga sobie bożki, nazywa je cudownymi,
    otacza czcią i prosi te bożki o pomoc

 -- Matka Boska zabrania księżom zajmowania się polityką i gospodarką
  gdy tymczasem
 -- księża nie potrafią żyć bez rezerwowania sobie całkowitego wpływu
    na życie polityczne i gospodarcze, a nawet chcą decydować o tym,
    kto z kim ma wstępować w związek małżeński

Wiadoma grupa pobudza budzi do myślenia -- budzi z letargu.
Pośrednio też daje odpowiedzi na nurtujące ludzi pytania typu:

 -- dlaczego jest tyle cierpienia na świecie

    dlatego, iż ludzie (nieświadomie) czczą szatana -- chytre
    stworzenie nieposłuszne Stwórcy, myśląc, iż czczą Stwórcę

 -- dlaczego są wojny religijne

    dlatego, iż przywódcy religijni służą szatanowi, nie Bogu

 -- dlaczego Templariusze w herbie mieli dwóch ludzi na jednym koniu,
    gdy tymczasem byli jednymi z najbogatszych ludzi swojje epoki

    bo religia to obłuda

 -- dlaczego Krzyżacy mordowali, grabili itd.?

    bo tego uczono ich w zakonie, gdyż ich zadaniem było zdobywanie
    majątków swemu panu, czyli papieżowi (zakony rycerskie nie były
    podporządkowane miejscowej władzy kościelnej, ale bezpośrednio
    papieżowi)

-=-

W końcu...

    -- dlaczego Bóg nie wysłuchuje księży? :)
       (za to księża są wysłuchiwani przez ludzi)

    -- i dlaczego lata mijają, a Kościół rzymskokatolicki obejmuje
       raptem co szóstego człowieka świata? (z sześciu miliardów
       ludzi -- raptem jeden miliard do rzymscy katolicy, z czego
       na kraje Ameryki Południowej przypada... sporo)

-=-

Na tej grupie rzeczowo (w oparciu o fakty i dowody) wyjawia się ludziom,
iż nauka Chrystusa jest wypaczana przez Kościół rzymskokatolicki.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'