Re: Od kilku dni komp dziwnie odpala

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 07 May 2011 - 21:58:45 MET DST

JoteR pisze:

> Nie, *ja* nie mam pecha, może dlatego, że *ja* trzymam się z dala od
> podejrzanych wynalazków. Pecha mają użytkownicy tych komputerów, które
> trafiają do mniez problemami i które dziwnym trafem są na VIA&AMD.

jaki jest stosunek ilości obecnych komputerów z intelem do AMD? 1/2 ?
2/3? nie sądzisz ze przy takiej masie maszyn 10%centowa awaryjność
spowodowała by upadek amd i via w ciagu miesiąca?
Podobnie jest z autami na "F" co drugi właściciel auta zachodniego na
"eFach" wiesza psy. NAtomiast właściciele "eFek" patrzą i mówią: psy
szcekają a karawana jedzie dalej...

ToMasz

Amd i auto na F. :)