UPS: jaka alternatywa dla APC Smart 700?

Autor: R.Madejski <rmadejski_at_a----co.com>
Data: Sat 07 May 2011 - 22:03:10 MET DST

Przymierzałem się do zakupu tego modelu. Zapoznałem się z wieloma
pozytywnymi opiniami, ale wśród nich pojawiały się też głosy wskazujące
na jego mankamenty, np. 1) oprogramowanie stare, 2) model i software już
nie wspierany, 3) że z kablami jest mieszanka, 4) że trudno
skonfigurować z systemami Windows.

Czy jest jakaś sensowna alternatywa dla APC Smart 700? Zależy mi na
zimnym starcie i sinusoidzie. Używki APC Smart 700 można tanio kupić na
aukcjach, ale czy jest coś godnego polecenia z innych, nowszych modeli
UPSów nie rujnującego domowego budżetu a jednocześnie sprawdzonych w boju?

RM