Re: Od kilku dni komp dziwnie odpala

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 07 May 2011 - 17:18:36 MET DST

"Tomaszek" napisał:

> To albo ja mam wyjątkowe szczęście do firm VIA i AMD
> albo ty masz wyjątkowego pecha.

Nie, *ja* nie mam pecha, może dlatego, że *ja* trzymam się z dala od
podejrzanych wynalazków. Pecha mają użytkownicy tych komputerów, które
trafiają do mniez problemami i które dziwnym trafem są na VIA&AMD. BTW: na
jakiej platformie jest komputer z sąsiedniego wątku, ten co się samoczynnie
wyłącza? ;->
Można to prawo serii nazwać pechem, można nazwać wyjątkowym przypadkiem,
można też używać wielu innych eufemizmów dla poprawienia sobie samopoczucia.
Ja wolę je poprawiać patrząc na swoje bezawaryjne Intele, najstarszy jeszcze
z Pentium MMX ;-)
Niezależnie od wyższości świąt jednych nad drugimi, faktycznie najczęściej
przyczyna problemów leży po stronie zasilacza, ale znów: bo do "budźetowej"
platformy wsadzano równie "budźetowe" zasilacze ;->

JoteR