Re: zdechl monitor samsung

Autor: Michał \ <hommer_at_[SPAM_SIO>
Data: Wed 04 May 2011 - 13:39:08 MET DST

W dniu 2011-05-04 09:48, GAD Zombie pisze:
> Witam
> Padl mi monitor Samsung Syncmaster 943N (o ile dobrze pamietam numer).
> Nagle zgasla lampa (na matrycy pod swiatlo widac bylo obraz, ale nie
> swiecil). Po paru godzinach probowalem ponownie, lampa poblyskala pare
> razy, po czym pomrugala w rytm bzykania w srodku, jakby od iskrzenia i
> zasmierdzialo. Wylaczylem go od razu.
> Teraz pytanie: czy warto probowac to naprawiac? Ile serwis moze ode mnie
> wziac za naprawe (zakladajac, ze ktos przewidzi co moglo sie stac)? Bo
> sie zastanawiam czy warto martwic sie o naprawy, czy moze od razu kupic
> [...]

Do serwisu nie warto, jeśli masz smykałkę to rozbierz sam i sprawdź
połączenie przewodów od inwertera do świetlówek. Miałem tak w jakimś
właśnie Samsungu - ułamał się jeden "kabelek" od świetlówki i przez
3-5min świeciły po czym się wyłączały, a ponowna próba włączenia
skutkowała 2-3 sekundowym zaświeceniem. Po przelutowaniu wszystkich
kabelków problem minął.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia