Re: Pentium 2 400 i system

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 13:32:16 MET DST

W dniu 2011-05-03 12:17, bn pisze:
> Witam
>
> Pytanie troche NTG, ale nie wiem jaka bylaby odpowiednia grupa. Chodzi
> o to jaki system zainstalowac na zabytku p2 400 MHz i 256 MB RAM,
> video ati rage. System ma byc uzywany do uruchamiania przegladarki i
> odtwarzania mp3.

Dodatkowa pamięć nie jest jakimś extra wydatkiem, to na pewno poprawi
sytuacjÄ™.

   Probowalem Linuksow, ale dzialaja tragicznie wolno,
> win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
> Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych
> sprzetach?

Jeśli próbowałeś Linuksów z ostatnich wydań to się nie dziwię. Ale to
nie wina Linuksa tylko raczej środowiska graficznego, np. KDE.
Zainstaluj z innym środowiskiem jak "najlżejszym", w necie znajdziesz
informacje jak wyglądają i działają.