Re: Pentium 2 400 i system

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 13:38:33 MET DST

Dnia 2011-05-04, o godz. 13:24:10
Grzegorz Prêdki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisa³(a):

> Win7 64bit, na FF 3.6 robilem spis dla swojej osoby, na FF4.0 robila
> go moja mama i wszytsko dzialalo bez problemow.

Mo¿e trzeba do FF jaki¶ plugin np. IE Tab lub co innego. Sprawdzone na
oko³o 6 maszynach o ró¿nej konfiguracji plus narzekania biura
ksiêgowego które nas obs³uguje ¿e maj± problem ze sprawozdaniami dla
GUS. Przed chwil± sprawdzi³em na laptoku FF 4.0, Chrome i Safari pod
¶wie¿± instalacj± Win7 64-bit Home Premium i objaw ten sam - nie dzia³a.
Na IE 8.0 jest OK. Win z nowego laptoka odpalony w poniedzia³ek plus
wszystkie poprawki jakie wysz³y do tej pory.

Zdrówko