Re: czy da się włączyć komputer przez USB?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 03 May 2011 - 05:39:01 MET DST

Dnia Tue, 03 May 2011 00:01:08 +0200, Michał Pysz napisał(a):

> hmmm jakoś takie rozwiązanie jest zbyt drastyczne dla mnie, żeby tak
> codziennie z premedytacją na ostro ;-)

To może po prostu - psshutdown z zestawu PsTools
(http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896649) wyłączający
wszystkie te komputery? Same się powinny ładnie złożyć i choć ten problem z
głowy. Dla kondycji systemu takie poprawne zamknięcie, bez "chamskiego"
odcinania zasilania, wypadłoby chyba lepiej.

(ciach...)

[ Jeśli uważasz, że wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]