Dnia Sun, 1 May 2011 13:01:34 +0200, JoteR napisał(a):
>> Z ciekawości - jak zrealizujesz wymianę w sytuacji, kiedy sprzedawca
>> (sklep) już też nie istnieje? Żeby daleko nie szukać - swego czasu
>> zaopatrywałem siebie i swoich znajomych w klamoty do komputerów
>> w znak.pl. Firma padła.
>> Jak przeprowadził byś procedurę RMA bez udziału tego sprzedawcy? :)
>
> Podawałem wątek, w którym - w odróżnieniu od niektórych wymądrzających się
> tu buców - ktoś uczynny podał namiary na firmą Ultramedia, która - cytuję:
> "obsługuje tylko użytkowników końcowych, którzy nie maja możliwości
> zgłoszenia reklamacji w punkcie sprzedaży"
> http://www.ultramedia.pl/centrum_serwisowe_firmy_kingstone.html
> Wygląda, że to działa, zresztą namiarodawca napisał, że rezultat był
> pozytywny.
Jest to jakaś droga postępowania. Choć jak siebie znam - w przypadku
zakończenia działalności przez sklep, w którym dane pamięci kupiłem -
uderzałbym bezpośrdnio do Kingston Polska.
> Sam nie miałem okazji tego wypróbować, gdyż - jak pisałem - nie zaopatruję
> się u dresów w bramie czy innym (za przeproszeniem) Allegro i żaden Kingston
> o parametrach uzasadniających opłacalność jego reanimacji jeszcze mi nie
> padł.
JoteR - nie każdy sprzedający na Allegro, to podobnego "kalibru" osobnik,
jak dres w bramie. Uważaj na trochę za nisko przelatujące kwantyfikatory.
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone ] [ możliwości regeneracyjne. (znalezione w necie) ]Received on Tue May 3 03:05:04 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 May 2011 - 03:51:01 MET DST