Re: RAM tylko dla AMD? [OT]

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 03 May 2011 - 02:59:00 MET DST

Dnia Sun, 1 May 2011 13:01:34 +0200, JoteR napisał(a):

> Podawałem wątek, w którym - w odróżnieniu od niektórych wymądrzających się
> tu buców - ktoś uczynny podał namiary na firmą Ultramedia, która - cytuję:
> "obsługuje tylko użytkowników końcowych, którzy nie maja możliwości
> zgłoszenia reklamacji w punkcie sprzedaży"
> http://www.ultramedia.pl/centrum_serwisowe_firmy_kingstone.html
> Wygląda, że to działa, zresztą namiarodawca napisał, że rezultat był
> pozytywny.

Jest to jakaś droga postępowania. Choć jak siebie znam - w przypadku
zakończenia działalności przez sklep, w którym dane pamięci kupiłem -
uderzałbym bezpośrdnio do Kingston Polska.

> Sam nie miałem okazji tego wypróbować, gdyż - jak pisałem - nie zaopatruję
> się u dresów w bramie czy innym (za przeproszeniem) Allegro i żaden Kingston
> o parametrach uzasadniających opłacalność jego reanimacji jeszcze mi nie
> padł.

JoteR - nie każdy sprzedający na Allegro, to podobnego "kalibru" osobnik,
jak dres w bramie. Uważaj na trochę za nisko przelatujące kwantyfikatory.

[ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone         ]
[ możliwości regeneracyjne.                           (znalezione w necie) ]